Technik organizacji reklamy

PRACA: „zawód szerokoprofilowy” łączący wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną, psychologiczną i lingwistyczną; absolwent znajdzie zatrudnienie jako specjalista do spraw marketingu i handlu (sprzedaży), public relations, reklamy, organizator usług sprzedaży internetowej, a także w środkach masowego przekazu.

UMIEJĘTNOŚCI: Technik organizacji reklamy potrafi: pozyskiwać i przetwarzać informacje niezbędne do realizacji reklamy, organizować i prowadzić sprzedaż produktów i usług reklamowych, kampanii reklamowych, projektować i wykonywać środki reklamowe, badać skuteczność reklamy.

Plan lekcji e-dziennik Koła zainteresowań Kalendarz roku Oferta Film promocyjny

Copyright 2015 © Zespół Szkół Rolniczych
realizacja virtualmedia.pl
X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.