Plymouth Anglia 2010 r.

W14 listopada 2010r z lotniska im. Lecha Wałęsy w Gdańsku grupa 5 uczniów z Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie i 15 uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Petofii wraz z nauczycielami – Dorotą Bogusłąwską i Sylwią Jursza wyjechała na miesięczny staż do Wielkiej Brytanii w ramach projektu Leonardo da Vinci „ Otwarci na europejski rynek pracy”;. Z naszej szkoły pojechali uczniowie Klasa III TE (technikum ekonomicznego)

• Emilia Bojkowska
  • Patrycja Jaroszewska
  • Sylwia Marchlewska
  • Aleksandra Rosiak
  • Emilia Szymczak.

Mieszkaliśmy w Plymouth w rodzinach angielskich. Pierwszego dnia spotkaliśmy się z koordynatorem z Anglii p. Małgorzatą Kuklińską. Spotkanie dotyczyło przekazania informacji na temat miejsc odbywania stażu, komunikacji i spraw związanych z pobytem w Wielkiej Brytanii. Od 16 listopada uczniowie podjęli pracę w różnych zakładach na ternie Plymouth m in. zakładzie fotograficznym, centrum handlowym, firmie budowlanej, salonie kosmetycznym, biurze, przychodni dentystycznej…. Po pracy spotykaliśmy się na wspólnych posiłkach w gronie rodzin angielskich.

Oprócz ciężkiej pracy uczniowie mieli również czas na wypoczynek. 26 listopada 2010 – byliśmy na wycieczce w Londynie i zwiedziliśmy: Buckingham Palace, Big Ben, London Eye odbyliśmy rejs Tamizą. 04 grudnia 2010 r byliśmy na wycieczka w Salisbury zwiedzaliśmy zabytkową kadedrę i miasteczko oraz w Stonehenge.

Przed wyjazdem spotkaliśmy sie wspólnie z koordynatorem na kręgielni.

12 grudnia szczęśliwi, zdrowi i pełni dobrych wrażeń wróciliśmy do Polski.